NSX
Teknik Özellikler V6 Twin Turbo 3.5L DOHC (DCT)
Motor Hibrit
Hacim (cc) 3493
Yakıt türü Benzin + Elektrik
Maksimum güç 581 PS
Maksimum tork 645 Nm @ 2000/6000 d/d
Şanzıman 9EDCT
Süspansiyon (Ön) Double-Wishbone, çift mafsallı alt bağlantı kolu; alüminyum yapı
Süspansiyon (Arka) Çok kollu; alüminyum yapı
Uzunluk (mm) 4487
Genişlik (mm) 1939
Yükseklik (mm) 1204
Aks mesafesi (mm) 2630
Ön tekerlek izi (mm) 1659
Arka tekerlek izi (mm) 1620
Lastikler Ön: 245/35ZR19 93Y / Arka: 305/30ZR20 103Y
Yakıt deposu (lt) 59
Bagaj hacmi (lt) 110
Maksimum sürat (km/s) 308
Şehir içi (lt/100 km) 10,3
Şehir dışı (lt/100 km) 9,9
Birleşik (lt/100 km) 10
CO2 emisyonu (g/km) 228
Ağırlık*(kg) 1847
Çap x strok (mm) 91,0 x 89,5
Sıkıştırma oranı 10:1
Çift turbo ünitesi tipi Single scroll
Çift turbo ünitesi maksimum basıncı 1.05 bar (105 kPa) (15.23 psi)
Çift turbo ünitesi Wastegate kontrolü Elektrikli
Arka direkt tahrikli motor tipi Su soğutmalı motor/jeneratör
Arka direkt tahrikli motor yerleşimi Motor ile şanzıman arasına yerleştirilmiş direkt tahrik ünitesi
Arka direkt tahrikli motor maksimum gücü 48 PS @ 3000 d/d
Arka direkt tahrikli motor maksimum torku 147 Nm @ 500-2000 d/d
Ön çift elektrik motorlu ünite tipi Çift çekişli motor/jeneratör
Ön çift elektrik motorlu ünite yerleşimi Bağımsız çift motor
Ön çift elektrik motorlu ünite maksimum gücü 37+37 PS @ 4000 d/d
Ön çift elektrik motorlu ünite maksimum torku 73+73 Nm @ 0-2000 d/d
Şase Alüminyum- yoğun çoklu malzeme, Gövde panelleri- Kompozit
Ön fren kaliperleri 6 pistonlu alüminyum monoblok
Arka fren kaliperleri 4 pistonlu alüminyum monoblok
Ön fren diskleri İki parça delikli alüminyum merkezli çelik
Arka fren diskleri İki parça delikli alüminyum merkezli çelik
Ön jantlar 19" Alüminyum
Arka jantlar 20" Alüminyum
Yakıt sistemi Direkt & port enjeksiyon