Büyüleyen hibrit.

Performans

Hibrit güç aktarma performansı

CR-V e:HEV’de hibrit güç-aktarma sistemi, benzinli 2.0 L hacimli motor ile birleştiriliyor. Honda’nın e:HEV teknolojisi sayesinde elektrik motoru 184 PS maksimum güç ile 335 Nm maksimum tork değerlerine ulaşıyor.

Honda CR-V e:HEV
Honda CR-V e:HEV

e:HEV %100 Hibrit

e:HEV güç aktarma sistemi ile donatılan CR-V, kendi kendini şarj edebiliyor ve dolu depo ile 960 km menzile ulaşabiliyor. Verimli güç aktarma sistemi 100 km.de 5,9 L karma yakıt tüketimi değerine sahipken, CO2 emisyonları 110 gr/km’den başlıyor. Güçlü ve verimli e:HEV güç aktarma sistemi, üstün sürüş özellikleri sağlıyor ve elektrikli iki motoruyla üç farklı sürüş modu sunuyor. Sistem uzun mesafelerde optimum yakıt ekonomisi ile çalışıyor.

Farklı koşullara uygun kullanım

Yeni CR-V, hem kentsel hem de kırsal ortamlarda ihtiyaç duyulan güç ve torku istenilen anlarda sağlıyor. 4 farklı sürüş modu (Spor, Normal, Econ ve Kar) ile yol koşullarının gerektirdiği optimum performansı, çekişi ve verimliliği sağlayacak şekilde sürüş modunu değiştirme imkanı sunuyor. Eğim İniş Kontrolü, fren yapmadan sabit bir hızda yokuş aşağı yavaşça ilerlemeye yardımcı oluyor. Ayrıca, hibrit sistem, 1500 kilograma kadar bir römork çekerken şarj yönetimine yardımcı olmak için ek bir Çekme Modu işlevine de sahip.

Honda CR-V e:HEV